En jaksa kirjoitella tuosta Bangkokin tapahtumasta sen enempää kuin että kyllä siellä lentokentällä näyttäis olevan aikamoinen kaaos, kun ihmiset eivät pääse kotiin lähtemään ja joutuvat odottelemaan... Se siitä, ei koske minua ja itse turvallisesti istun kotona Bangkokissa ja näpyttelen konettani ja samaan aikaan vituttaa kun en osaa käyttää tätä blogi juttua, eli en tiedä miten lisäilen mitä minnekin jne. Kiva katkerana lukea muiden blogeja kun siellä on sitä sun tätä ja lisätty kaikenmaailman juttuja ym ym... Vittu ooks mä vähän tyhmä???

Aikomuksena olisi ollut laittaa jotain hyviä linkkejä ja bailumestoja täältä mihin kannattaa suunnata, mutta aasi kun oon... Ehkä tää aukee mulle jotenkin jossai vaiheessa.
Vai onko tässä joku saatanan suodatin päällä? Niin siis sellanen kun mulla on toi web kamera päällä, niin näkeekö tää sivusto naaman ja sen perusteella ei hyväksy noita juttuja??
Hei tää oli sitten vitsi!!!

Täällä keli on pilvinen mutta lämmin... Aikomuksena olisi tänään illalla lähteä radalle ja pelaamaan biljardia.. Muutama olut ja silmäys idän ihmeisiin, yes sen teen kyllä.

Olen ollut täällä jo sen verran aikaa että paikalliset kyllä tuntevat tietyillä alueilla jo hyvin naaman ja kavereita on ihan riittämiin asti. On tosi kavereita ja sitten sellaisia ns. pyrkyreitä, mutta kyllä ne (pyrkyrit) erottaa aika nopeasti.

Hei tsemppiä sinne lumen ja nietosten keskelle;) Mikäköhän vitun sana tuo nietostenkin on? En tiedä mutta sellanen tuli nyt mieleen.